En vanlig dag...

Heej sötnosar ! Hur mår ni? Själv mår jag super bra. Kom nån timme försent till skolan, missade min första lektion. Har precis ätit lunch, nu sitter jag bara och lyssnar på musik, mmm... Vad jag gjorde igår? Jo igår efter skolan gick jag hem, tog en dusch och typ bara låg och kolla på tv, lite ovanligt, kollar nästan aldrig på tv. Men var tvungen igår eftersom mitt internet fuckar fortfarande. Efter några timmar kom min farsa från jobbet och loggade middag. Efter maten drog jjag till jordbro och mötte Jenny och sedan drog vi till gården. Sedan kom Yesso och de. Vi softade lite sedan drog alla hem förutom jag och Naima. Vi satt där och typ bara snackade lite om allt och sedan drog jag till Marco och chillade där lite. Drog hem runt 11. När jag kom hem borstade jag bara tänderna och gick och la mig direkt... Idag ska jag inte göra så mycket alls. Efter skolan ska jag hem och bara ta det lugnt. Kanske kolla lite tv på eller något. :) Vad ska ni göra idag daa bebiisar?!! :) Kommentera gärna ajjt? :)


"Igår"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback