DÅLIG BLOGGARE !

Lovar att jag ska försöka börja blogga lika mycke som förr ! :D


Jag erkänner att jag har blivit  fruktansvärt dålig på uppdatera.... Det är ju när det händer lite i ens liv som man ska skriva om ... Jag liksom chillar bara såå det händer inte så mycket  nu längre... XD Och såå fuckaar mitt internet hemma också, vilket gör att jag icke kan uppdatera... -.- Har spenderat de senaste 5 dagarna hos Marco, men han hade inga svenska bokstaver först igår..... Nu kan jag äntligen blogga när jag är hos han. :) Just nu sitter jag i skolan och ruttnar på Arnes mattelektioon. Vad ska ni göra idag sötnoosar?!  Själv vet jag inte vad jag ska göra idag... :/  Ajaa nu måste fortsätta plugga. Hörs lite senare, byee så länge daa älsklingar !




Postat av: Anonym

ååh dina ögon ! :O

2012-03-19 @ 13:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback