Dagens första inlägg...

Heej på er sötnosar ! Hoppas ni har sovit gott, för det har jag ! :D
Sov ju över hos Monesha, snacka om att hennes säng är den nästan skönaste sängen jag sovit i, fast  den slår inte min pojkvännes asså!! haha... Aja min dag börja med att monesha väckte mig runt kl 7. Fixade mig snabbt och sedan gjorde hennes pappa snabb frukost till mig. Efter frukosten drog monesha till skolan och jag stannade kvar hos henne en lite stund och sedan drog jag med....  Har precis ätit lunch och snart har jag SO, två timmar !!! De lugnt, jag älskar historia ! :) Efter skolan ska jag hem och bara ta det lugnt. Ikväll har jag dansträning runt 6... Efter dansen ska jag kanske va med Marco. Har inte varit med han på länge, saknar han så mycket att jag finner inga ord... :D Har inte svarat på era kommentarer på länge, men ska försöka svara på några frågor idag om min internet inte fuuckar uuur daa...

Dagens outfiit :D


Postat av: Anonym

kan dy lägga ut en bild på dig och din pojkvän? :)ni är säkert skit söta. :)

2012-03-22 @ 12:02:12
Postat av: Anonym

var är dina hörluar och klockan ifrån?

tuung blogg, älskar den ! :)

2012-03-22 @ 12:18:33
Postat av: Anonym

är din boyfriend svart llr??

2012-03-23 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback