Dagens..... <3 !

När kommer det hära förhållandet...♥



- Hur många har inte ställt samma fråga på facebook? :)
Man blir ju glad av att man vet att man har ett sånt förhållande... hihi
Det har jag, och jag känner igen oss när jag kollar på bilden.. :)
ÄLSKAR MIN POJKVÄN MEEST AV ALLT !!! :)


Kommentera om du har ett sånt underbart förhållande !

Postat av: Tanya

Åååh du är nog den lyckligaste just nu... Grattis och all lycka till er ! hoppas det håller länge.. Mitt tog slut igår :( du vill inte veta hur det känns... <3

2012-03-11 @ 21:24:41
Postat av: Anonym

Vi är två! jag älskar också min pojkvän mest av allt. :) all lycka till er och håppas att det håller länge... ajjt ;)

2012-03-11 @ 21:28:27
Postat av: Milly

Vem är din kille ?<3, Glad för din skull :)

2012-03-11 @ 21:30:18
Postat av: Zandra

nu har jag länkat dig :) http://ccaza.blogg.se/2012/march/ett-till-lankbyte-medans-vi-anda-haller-pa.html#comment

2012-03-11 @ 21:42:39
URL: http://ccaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback