Norge snart ! :D Vad finns det och göra där?

Man har ju liksom semester nu och då är man ute och passar på när det är så varmt. Åker till Norge om ungefär 1 vecka, ska bo hos min Morbror och Yeiso kanske följer med. :D Ska vara där i ungefär 2 veckor, kommer tillbaka i Augusti iaf... :D Bilar dit och tågar tillbaka... Jag älskar och bila till andra länder. När vi skulle bila till Frankrike så stannade vi några dagar i typ 4 olika länder innan vi kom fram, och det var Danmark, Tyskland, Holland, Belgien och sedan Frankrike. :D Jag har bilat till portugal också, vi åkte ju samma väg fast då åkte vi förbi Spanien också. :D Det bäästa med bila är att man kan åka förbi många länder och smaka på deras mat och jämföra vädret hihi.. XD Det finns en tunnel  under havet som går mellan  Danmark och Tyskland tror jag, och "Öresundsbronen" sjuukt lång bro mellan  Malmö och Köpenhamn. Varje gång vi åker förbi  så sitter jag och ber till gud och tackar för alla mina fina stunder i den här fuktap värld hahahah....  Har ni åkte förbi där någon gång, isåfall är ni lika rädda som jag?! Jag pissa nästa på mig varje gång... :P
 
Öresundsbron

Postat av: Anonym

Du är obeskrivligt vacker kvinnan ! dela med dig :)

2012-07-11 @ 13:58:22
Postat av: Anonym

det där Är ju fan inte under vattnet??? har du ens âkt fÖrbi dÄr?

Svar: Men dummel det finns visst en tunnel under havet... Jaa det har jag gjort flera gånger. Tror du själv jag ska skriva om något jag inte har det aning om...
Isabelle Pereira

2012-07-14 @ 14:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback