Någon frågade om jag kan berätta lite om mig därför tänker jag göra det nu när jag inte har bättre för mig XD

1. Jag är döpt till Silvia Isabelle Emiliana Pereira - Efter min farmor som är död...
 
2. Jag är 17 år - Föddes 95 04 22
 
3. Jag bor i Hagsätra och Jordbro - Uppväxt i Rågsved
 
4. Jag har 10 syskon - 7 killar och 4 tjejer. Sammanlagd 11 med mig då. Fast alla är typ mina halva syskon...
 
5. Min mamma är ganska ung, hon är bara 34/35.
 
6. Min fostermamma är polack.
 
7. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande 
 
8. Jag har tröttnat på facebook ändå så är det det första kollar när jag sätter mig vid dator.
 
9. Jag har tappat kontakt med sjukt många vänner - hänger bara med ortens tjejer nu förtiden.
 
10. Det värsta jag vet är när någon är falsk mot mig pfff...
 
11. När jag hatar en person på riktigt så blir jag såå äcklad av personen att jag spyyr så fort jag ser personen...
 
12. Efter gymnasiet funderar jag på att flytta till NY och plugga vidare och sedan flytta till Angola.
 
13. Jag tröstar mig med Ben and Jerrys
 
14. Jag hatar att synas, folkets uppmärksamhet är nog det värsta jag vet...
 
15. Ibland tröttnar jag på blogga -  när jag inte har något och skriva.
 
16. Jag stör mig på folk som addar mig och sedan frågar " Vem är du" -.-
 
17. Hatar folk som har likadana saker - Vill gärna ha något som ingen har
 
18. Jag hatar och bli kär att ibland önskar jag att jag inte hade ett hjärta alls...
 
19. Innan jag dör måste jag träffa mig biologiska pappa LIVE !!!
 
20. Jag känner mig naken om jag går ut utan korshalsband och en klocka...
 
21. Jag har ett gym hemma - Jag och mina homies slipper batala !
 
22. Jag har väntat på iphone 5 sen förra året... -.-
 
23. Jag är ingen bortskämd unge men får nåstan allt jag pekar på.
 
24. Jag sjuuukt dålig på säga "NEJ" 
 
25. Jag skulle aldrig byta ut mig själv med någon annan även om jag kunde...
 
26. KLÄDER, SKOR, SEX, MONEY, FOOD & BOYS är absolut det bääästa jag vet ingen snack om saken!!!!!!!!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Paulina

Hej vart har du köpt dina vans skor om jag ser rätt så är det vans eftersom jag letar efter överallt storlek 38 i den svarta färgen men hittar inte :( Skit bra blogg

2012-07-18 @ 12:51:05
Postat av: Anonym

vänta är du inte oskuld ?!

2012-07-18 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback