I'm back to Pereiras.blogg.se ♥

Tjäänare mina älsklingar ! Nu såå är jag tillbaka till min gamla blogg haha, vet att jag byter fram och tillbaka jag kan ej bestäma mig och blabla hahha... Man måste ju ändra på saker ibland. Y.O.L.O. Iaf ska försöka blogga så mycket jag kan. Hoppas verkligen att mina gamla läsare börjar läsa min töntiga blogg igen, det uppskattas verkligen... :D Aja vad jag har gjort de senaste dagarna, jo jag har bara tagit det lungt,  har festat en hel del också. Shoppat som är det bästa jag vet. Har sommarjobbat i tre veckor också, vilket betyder att jag inte har fått min sommarlov än, i fredags var egentligen min sista dag, men har skipat några gånger därför måste jag jobba de dagarna jag inte jobbade nästa vecka och det är 3 dagar, så jobbar från måndag till onsdag sedan är jag äntligen ledig och då får jag njutaaa av sovmorgon och sommarlov ordetlingt ! :D För er som inte vet så sommarjobbar jag på en dagis i Storeby ungefär 50 min från mig. Börjar 9 men måste vakna kl 7 pfff... -.- De andra sommarjobbar har i orten, vilken tur de har som slipper åka ända till stockholm varje dag... Men det bästa är att jag får mer pengar än vad de får, Haninge kommun är sjuukt snålla ju hahha... Vad jag gjorde igår, var på en kompis födelsedagsfest, det fanns massa mat och dricka där, vi hade obeskrivligt kul ! Därefter åkte vi t stan och chillade lite sen käkade vi på donken. Kom hem runt 2, duschade och allt sen gick jag och la mig, vaknade för inte så länge sen. 'Väntar på Naima som kanske kommer hem till mig med min laddare och några saker som jag glömde hos Yeiso igår... :) Nu får ni ha det gött för jag måste gå ner och käka lite mat så att jag får lite energi i kroppen vilket jag behöver. :D Pöss pöss 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback