Godmorgon världen !

Hur är det med er? Själv mår jag super bra... Vaknade tile tidigt idag av att en okänd person ringer mig och säger att jag skulle träffa han igår och massa skit. Känner inte ens snubben, han har ringt mig flera gånger men fattar fortfarande inte att det inte är jag han skulle träffa men sen så visade sig att det var Magal han skulle träffa, hon går träffar sina snuskiga killar och när hon väl inte tycker om de ger hon  de mitt nr, vad faan tänker vissa människor med?!! -.-  Såå fuckiing dum i huvudet undrar när vissa människor ska växa upp... Är såå jävla trött på de... -.- Ligger iaf i sängen nu och kollar på Just My Luck. Vad jag ska göra idag vet jag inte, men kanske ska på bio med min fostermamma om E inte kommer hem idag... Fråga inte vem det är så är ni världens gulligaste hahahah... Vad har ni för planer idag?? De flesta ska nog till grönan som vanligt, vet inte hur alla p12:or orkar åka till grönan för att bara hänga där utan att åka något, brist på liv helt enkelt, gå hem och hjälp din mamma istället för att slösa 5-6 timmar av ditt liv i onödan uff..
 

Postat av: Anonym

Right talk !!!

2012-07-18 @ 12:22:18
Postat av: Anonym

Faan vad omoget och ge ut andras nr.

2012-07-18 @ 12:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback