Godmorgon världen !

Sitter just nu och kollar på film ( i taket lyser stjärnorna). Kom hem för inte så länge sen från haninge centrum. Köpte en sjukt fin iphone skal för bara 50 kr... Är heelt nööjd med den. :D Igår gjorde jag inte så mycket, möte de vanliga sen åkte vi skogås och köpte massa chips för filmkväll hos Kate. :D Vad jag ska göra idag vet jag inte, Men funderar på att chilla Vp nånstans ikväll. :D Vad ska ni göra idag då sötnosar? :) Shiit fick många myggbett igår, och en precis mitt i pannan också... -.- Förbannade jävla skogås buskar uuufff... Neej nu ska jag fortsätta kolla på min film, vi hörs lite senare. Bless ! <3
 
Den här köpte jag :)
 
 
Där ser ni en myggbett i pannan, sexiiigt vaah ?!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback