Frukost med lillebrosaan :)

OMG har precis ätit saftiiigaste hamburgare på länge, min lillebror borde verkligen bli hemmafru hahahah han är såå tung i köket precis som hans syster här... XD Neej jag är såå jäävla mätt att jag får ont i magen och spyr... hahhha ! Psst vad händer idag? Själv har jag inga planer för idag, funderar på att åka hem till mamma men har ingen ork alls... Vi skulle till stan idag och sedan chilla i skogås eftersom Kate bor där och det är ju orättvis att hon måste åka till oss nästan varje dag, för henne spelar det ingen roll menmen... Jusste "I'M IN LOVE" i vem säger jag inte ni får gissa er fram, och jag är ju inte direkt kär och kär men typ lite förtjust bara eller gillar nog han pitlite hahhaha... Erkänner att I'M NOT A PERFECT PERSON när det gäller förhållande, men han är liksom en drömprins haha då ska man ju satsa... Om det funkar så kanske jag lägger upp en bild på han/oss hihi spännande vaah!?;)  Snacka om att jag läängtar till imorgon !!!  Jahaaap nu har jag avslöjat mig själv och får massa frågor på fb, är man med i leken får man tåla...:P
 
 
 

Postat av: amanda

OMG ÄNTLIGEN HAHAH ! VEM ÄR KILLE ?! BTW DU ÄR SÅÅ SÖT <3

Svar: Som sagt säger inte vem killen är... :P Tack sötnos <3
Isabelle Pereira

2012-07-17 @ 13:58:42
Postat av: Anonym

Vem är han? vart bor han och hur gammal är han? :)

2012-07-18 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback