Dålig humör....

Är påå sålig humör, vet inte varför. Om ni kanske undrar varför jag inte har bloggat på sistone... Ligger just nu på min säng och kollar på film. Vakna för inte länge sen, precis ätit frukost och så... Vad ska ni göra idag? Själv har jag nästan inga planer för idag, ska bara möta upp en gammal kompis som ska låna mig hennes iphone skal, snacka om iphone, fick min iphone 4s igår... XD Egentligen väntade jag på 5an men såg bilder på google och den är inte alls lika fin som jag trodde... :( Jag som har väntat i ungefär ett år hahhahaha ! Men aja... Är iaf nöjd med min iphone och så har jag försäkring, vilket betyder att jag får en ny mobil om jag tappar den här, då kanske jag tar en iphone 5... :D
 
På Kimberlys fest för nån månad sedan. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback