Dålig bloggare !

Hej på er söta bloggläsare! Gud vad snål jag är på att blogga? Shit!.. Förr bloggade typ 24/7, sedan en gång om dagen och nu typ aldrig. Glömde totalt att jag har något som kallas blogg där jag måste uppdatera varje dag...  Ni måste ju förstå mig, det är ju sommarlov och då är man ute och njuter av den fucked up vädret och såå... Dessutom så har jag tappat många läsare, nästan alla pga jag inte bloggar lika ofta och skriver nästan inget speciellt utan bara böcker om mitt tråkiga liv blablaaa, kan  erkänna att jag tyckte om min blogg förut, det var kul med alla kommentarer och man hade sjukt mkt och skriva... Ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan om Mode, hälsan, självförtroande, kärlek, kändisskvaller och massa så håll är uppdaterad!!! :D
 

Postat av: Anonym

Hej bella kan du berätta lite om dig. typ hur gammal är du, vart bor du och sånt :) vill gärna lära känna dig lite bättre hehe

2012-07-17 @ 14:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback