Dags för ....

vänta är du inte oskuld ?!
 Sv; Det förvånar mig inte att du undrar, förlorade min oskuld för inte så länge sen. kram<3
 
Hej vart har du köpt dina vans skor om jag ser rätt så är det vans eftersom jag letar efter överallt storlek 38 i den svarta färgen men hittar inte :( Skit bra blogg
Sv; Hej mina vans är från Hollywood i stan (Höterget tror jag). Jag nog de har alla storlekar. God luck girl! <3
 
Vem är han? vart bor han och hur gammal är han? :)
 
OMG ÄNTLIGEN HAHAH ! VEM ÄR KILLE ?! BTW DU ÄR SÅÅ SÖT <3
Sv; Som sagt säger inget först  vi är tillsammans, om vi nu blir det. Om ni önskar mig all lycka i världen så kanske det blir något och då får ni veta vem det är och allt hahaha... XD
 

Hej bella kan du berätta lite om dig. typ hur gammal är du, vart bor du och sånt :) vill gärna lära känna dig lite bättre hehe
Sv; Om du klickar här så kan du läsa lite om mig... Puss och kram :)
 

jackan var ganska snygg, vart kÖpte du den?
Sv; hmm jackan fick jag av min mamma, men kan fråga henne vart hon köpte den när jag träffar henne, men tror inte den finns kvar eftersom det var länge sen hon köpte den.
 
det där Är ju fan inte under vattnet??? har du ens âkt fÖrbi dÄr?
Sv; Men dummel det finns visst en tunnel under havet... Jaa det har jag gjort flera gånger. Tror du själv jag ska skriva om något jag inte har det  minsta aning om...?
 
Du är obeskrivligt vacker kvinnan ! dela med dig :)
Sv; Tack detsamma vem du än är. Puss <3
 
du är skit söt, hur gammal är du och vad gör du på fritid. <3
Sv; Söt är jag inte men tack ändå. :) Jag är 17 år, och på fritid gör jag inget speciellt, hänger i orten med mina vänner om det inte finns fest nånstans eller något...
 
Team Fresh* ! inte Theam Fresh ;)
 
Sv; Tack och förlåt för att jag råkade stava fel då... Behöver en extra lärare ändå... :)
 
 
 
BTW SVARAR PÅ ANDRA KOMMENTARER NÄR JAG ORKAR, SKA KOLLA PÅ FILM NU. BLESS MY HOMIES ! <3
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback