Är självförtroande viktigt?!

Jag tycker att självförtroande är ganska viktigt, mest för en tjej... Ni som har läst min blogg från start vet att jag har ganska starkt självförtroande att vissa blir avis och börjar snacka massa skit vilket jag inte bryr mig om direkt. Får man komplimanger nästan varje gång man är ute så är det ju hur lätt som helst att personen får självförtroande som vissa kallar för "LUFT". Sanningen är att de flesta får ju luft menmen... Jag har ingenting emot att någon säger sin åsikt  men att säga någon ful blabla är väl ingen åsikt utan du kränker personen... Tänk dig själv i personens skor och bli kallad för ful eller något liknande innan du säger något till någon. De flesta som kallar någon för ful är ju de som är avundsjuka för att de inte är fina själv eller har brist på självförtroande. Om jag fick byta ut mig med någon annan skulle jag aldrig tacka JA till det. Menar inte att jag är världens snyggaste men som sagt jag tycker att jag ser bra ut och är glad för det gud har gjort mig till... Jag har ju inte värsta kroppen men har ju liksom rumpan som passar min kropp vilket inte är viktigt eller ett måste, ganska stora bröst, långa och heta ben, naturlig smal och plattmage, vacker och gullig vad mer begär jag?!! Allt det där kommer ju inte bara från mig, det är ju komplimanger jag får av folk. OCH FUCK DEN SOM SÄGER ATT JAG HAR FETT MEN LUFT, JAG SKA INTE BEHÖVA GÅ RUNT OCH SÄGA ATT JAG ÄR FUL BARA FÖR ATT DU INTE ÄR FINARE SJÄLV.... JOBBA PÅ DITT SJÄLVFÖRTROANDE SÅ SKA DU SE HUR SKÖNT DET ÄR ATT SLIPPA TÄNKA PÅ HUR MAN SER UT ELLER GÅ RUNT MED SPEGEL HOMIES...
 

Postat av: Kanya ♥

Omfg du är såå vacker, skiiit grym blogg! ♥

2012-07-18 @ 14:21:02
URL: http://jkanyas.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vill vara dig <3 du är otroligt snygg. ser verkligen upp till dig. älskar din kropp stil och allt ! <3 Bli modell <3

2012-07-18 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback