Vill bara säga en sak till alla hatare/avundsjuka osv...

.... innan jag går och lägger mig!!! " Onödiga kommentarer är inte acceptabelt" De tas bort så fort jag ser de, eftersom jag vill hålla min blogg ren...^^ Varför är vissa av er så jävla negativa människor. Fortsätt vara negativa, men sprid  inte er negativa energi här inne på min blogg! Det finns absolut ingen mening med det! Moralkärringar och viktigpettrar får såklart oxå läsa, men håll händerna borta från tangentbordet om du ändå ska skriva massa skiiit. Tack för mig!
Varför är vissa av er så jävla negativa människor. Fortsätt vara negativa, men sprid  inte er negativa energi här inne på min blogg! Det finns absolut ingen mening med det! Moralkärringar och viktigpettrar får såklart oxå läsa, men håll händerna borta från tangentbordet om du ändå ska skriva massa skiiit. Tack för mig!

Postat av: laura

Varför kissa? Bajsa på de fan. att de ens orkar sitta och kommentera skit. om de skiter på din blogg ska du också skita på de helt enkelt. jag älskar din blogg tjejen. skiti avundsjuka idioter. din blogg är bäst, kepp it och ignorera töntarna.. puss

2012-01-28 @ 12:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback