Dancehall is da shiit !

HipHop
Se på dig. Du har falska bling bling från topp till tå.
Du skrytar om dig själv för alla, så att alla tror du är så rå.
Du tänker "Usch, så trist, jag hatar världen!
Ingen kan förstå mig."
Hoodie över huvudet och byxan ner på knäna.
Fyra nummer större än jag själv beskriver kläderna.
#Din stil är så fel, du är så B !
RocK
Svart är allt du kan ha på dig. Inga färger duger.
Du måste säga att du är deppig även om du ljuger.
Du tänker: SVART "önskar att färger inte fanns alls"
#Din stil är så fel, du är så B !
Dancehall
Vi kan inte styra oss när beaten tar över, leder oss.
Vi älskar vad det gör med oss.
Säg mig vad HIPHOP eller ROCK gör för er?
Jag tänker:  det kan inte va "OKEJ" att vara som er, åh nej.
Min stil är så tung, jag är så A !
Nu får ni snart ta er samman.


Postat av: Anonym

DANCEHALL!!!!

2012-01-07 @ 09:44:48
Postat av: Anonym

HIPHOP IS DA SHIT,NOT DANCEHALL.DANCEHALL ÄR KUL MEN HIPHOP IS MY THING :)

2012-01-07 @ 11:51:32
Postat av: Caroline Johansson ♥

Fin blogg <3

2012-01-07 @ 12:27:28
URL: http://sicutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback