Trååk !

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?

Typ bah 1... Vet inte ens om jag var kär eller inte... :/

Men jag gillade han väldigt mkt iaf..
Vad tycker du om kärlek?

KÄRLEK ÄR SKIIT, SLÄPP DEN !!
När kramade du någon sist?

Jag vet faktiskt inte.. hmm för typ 2 månader sen..

Jag gillar inte o kramas, de som känner mig vet.. Jag är en HEJ/HEJDÅ människa..

Asså jag vet inte ens vart du var eller gjorde innan du träffa mig sen vill du krama mig eller skaka hand..

Nej skulle inte tro det !
Saknar du någon speciell person?

Njaaa...

Har du svårt för att bli kär?

Ärligt jag vet inte ens hur det känns att vara kär..
Är du singel?

Jaa, har varit singel i snart 17 år. REKORD ELLÄH ?! :D
När fick du senast en komplimang?

Får komplimanger nästan varje dag  jag är ute..

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös:

Lite
Hånglat med nån riktigt ful:

Hahah neej...
Hånglat med fler än 50 pers:

Hahah 5 ja, men inte 50 :P
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?

Neej aldrig..
Gjort något riktigt dumt?

Hahah nej nej, jag är ängel tro mig !!! psst
Gjort något du verkligen ångrar?

Aaa att jag gillade den där saken!
Åkt ambulans?

NEJ :)
Gjort nåt olagligt?

Aaafan, när jag var cool..
Fått din mamma att gråta?

Tyvärr :(

Slagit ner någon?

Neej tror inte det.. 
Skäms över dina föräldrar?

Neeej jag har världens coolaste föräldrar..

Sagt jag älskar dig och menat det?

Yees, t bara en person..
Tar du droger?

Aaahfan, såhär cool jag är då! :O
Dricker du? Ussh
Vilka kläder sover du i?

Jag sover naken, om ingen sover över då... 
Vad hatar du verkligen?

Små kaxiga attityds människor som får stryk hemma och försöker dölja de genom att mobba folk...

Varit kär? Njaa, jag venne..
Är du ensam nu?

Yaas :)
Vill du gifta dig?

Aråå, det vill ju nästan alla, eller?
Vill du ha barn? I

Jaaa absolut, men inte nuu..

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?

Jag?!
Såg dig gråta?

Mum <3
Fick dig att gråta?

Han...

Du delade en dricka med? Min lillebror tror jag..
Du gick på bio med? Mina bröder.. Jag hatar bio!
Skällde på dig? Mormor tror jag..
Sa någonting till dig och vad var det?

Mamma "Bella kan du vara snäll och tömma diskmaskinen när du ändå är i köket"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?

Nej..
Kramat någon?

Neej
Pussat någon?

Mommor på pannan <3 aaw
Köpt någonting?

Neej, sparar pengar till jag vet inte vad.. :/
Sjungit?

Jaa !
Saknat någon?

Njaa

JAG HAR:
Digitalkamera?

Aah fast den e sönder :(
Systemkamera?

Neej men vill haaa !
Telefon på rummet?

Alltid:)
Egen dator?

Meen ofc
Könssjukdom?

Noopp
Bra kompisar?

Inte alla, de flesta jaa...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback