Tjohej !

Kom precis heem... Är fett sur, vet inte ens varför jag gick ut ! -.- Skulle på fest i bredäng, men när jag sen kom t stationen väntade på folk som skulle hämta mig i typ en timme så jag blev skiit arg och åkte där ifrån. Exakt när tuben stängdes messar de och frågar vart jag var... -.- Asså jag vet inte vad vissa människor tänker med... Iaf sen möte jag en kompis i lilje och gick på en annan fest ist... När vi kom dit så var det totalt kaoos och sorg ! Asså jag säger till er katastrof, fett synd om den som hade festen... Helt onödiga människor som var där... Två desperata cheyer bråkade om en jätte ful kille som int ens brydde sig det minsta om de.. Man bah "Bitches pleasee, ni är inte hemma" ! De fanns några skiit  snygga killar där som försökte ragga på mig, men jag X:a alla, de var överdrivet fulla, äckliga och det värsta var att alla de snusar ..eew... Jag varken dricker eller röker så jag kände mig fett ensam där, drog därifrån efter typ 10 minuter..
Just nu sitter jag och väljer minst 6 kommentarer som jag kommer svara på så fort jag kan. Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback