Tjatja bloggen !!!

Idag har jag varit sådär upptagen att jag inte har hunnit uppdatera alls... Vaknade runt 8, duschade och fixade mig snabbt men kom ändå en och en halv timme försent till skolan. Som tur hade jag inte min första lektion eftersom min engelska lärare är fortfarande sjuk. Efter skolan mötte jag Kevin och Felicia i stan. Sedan åkte vi hem till Kevin, i Farsta. Vi åt lite afrikansk mat och pizzor ""... Därefter åkte vi till deras dansträning i upplands väsby där jag dansade förut. Det var faktiskt kul och träffa alla, synd att jag inte fick träffa Syrre (tränaren), hon är i Gambia och tjockar sig med  benachiin varje dag... Ååh ta mig dit, jag vill också åka till Gambia faaan!!! Har inte ens tagit av mig jackan ^^ ... Kom hem för en stund sen... Är sjuukt trött och hungrig... Ska tjocka mig lite nu och kolla på paradise hotel- Norge, online... Byee bitchees <3


Postat av: Lanna

var har du köpt ditt halsband? :) tuung blogg har du mannen.puss

2012-01-24 @ 23:02:57
Postat av: Anonym

katt bror

2012-01-24 @ 23:34:13
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Trevlig blogg!

2012-01-25 @ 00:35:32
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: sanna

jävligt snygg och stilig du är måste jag bara säga. och helt underbar blogg. keep it tjejen. kram

2012-01-25 @ 00:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback