Svar på de 6 kommentarerna jag valde...

Klara om Bitches pleaaase !! Bara för att de sägs att man lär sig av sina misstag, betyder det inte att man ska göra fler. -.-:
Du är assnygg vad är dina största komplex? fin blogg

Svar: Jag har inga komplexer... Asså jag hittar aldrig något fel på mig än mina MC ögonbryn då, som inte är största grejen, det är bara o noppa bort de...


sushila  ([email protected]) om Jag Tror jag är kär ..:
Du e ju fan bortskämd

Svar: Asså vaah, neej ?"! :/

Anonym om Äntligen kommer han hem från Italien imorgon !!! Fan vad jag har saknat han.. Sover över hos Kevin imorgon dåraa, så jag kanske inte bloggar imorgon vi får se hur det blir... Pöss:P:
är ni tsm?

Svar: Hahahah nej nej, hane min bästa vän !

Elissa
om Rubriklös ! ♥♥:
Du är så fin. Vilka affärer brukar du köpa dina kläder ? btw grymmmm blogg. kram

Svar: Lite överallt... Tack :)

Anonym om Gör mig redo för årets första skoldag!:
Vilken skola går du i?

Svar:  Fredrika bremer

anna om Hahah tjuvbloggade på Isaks blogg hehe... Klicka på bilden för att komma till hans nya blogg sötnosar...:
Omg säg inte att han är bög på riktigt.? han är sjuuukt katt harregud
Svar: Neej han är inte bög ! Han är bisexuell, vilket betyder att man tänder på  båda könen..
PÖÖSS O GODNATT VÄRLDEN !! <3

Postat av: Anonym

nämnge några affärer bara :) skulle varit snällt :)

2012-01-20 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback