sämsta bloggaren ? JA!

Priset som sämsta bloggaren ever går till "Isabelle Pereira" !^^ Jaa jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera... Jag har varit så upptagen de senaste två dagarna. Och när jag då hade lite tid att uppdatera så la jag den på att fixa en ny design. Vad tycker om den?! Själv tycker jag den är sjuukt tung... Jag vill inte ha någon header den här gången så det får va så som den är... :)  Idag har jag inte gjort så mycket, det va en lugn fredag... Efter skolan kom jag hem, fixade designen och så. Sedan gick jag och mina bröder upp till Parmira och åt middag, därefter åkte jag direkt till gården. Chillade där med några killkompisar. Lägger upp några bilder vi tog imorgon för just nu är jag sjukt trött...  Svarar på några kommentarer imorgon... :) Nu ska jag bara ligga och kolla på Paradise hotel tills jag somnar. Vi hörs imorgon... Godnatt daa sötnosar. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback