Saknar diig groovt min älskade lillasyster... :(

Jag ser fram emot ännu en kungligt sommar med dig min ängel.
Hoppas du kommer ut snart... Du ska se att allting kommer ordna sig... <3
Kom ihåg att vi älskar dig oavsett vad... Hoppas du har det bra... <3


Din låt gumman. Kommer du ihåg att jag alltid  satt på den så fort jag såg dig komma.?!


hahahah glömmer aldrig våran droog...
Jag saknar dig såå mycket att jag får tårar när jag lyssnar på den här låt.
Dagen du kommer ut kommer faan inte släppa dig, kommer krama dig såå håårt jag bara kan!!

Postat av: alex

Är ni syskon på riktigt eller bara vänner? Vart är hon?

2012-01-10 @ 19:19:29
Postat av: Anonym

hon är i behandlingshem där hon hör hemma.

2012-01-10 @ 19:55:10
Postat av: Anonym

är det milli elelr vad hon eter?

2012-01-10 @ 20:13:48
Postat av: Jennie & Linda

Hej sötis!

Vi har en dagen blogg i våran blogg, OCH KOMMER DRA UT 3 VINNARE! KANSKE DET BLIR JUST DU?!

va med här > http://liifeasus.blogg.se/2012/january/vi-kor-pa-en-dagens-blogg.html#comment < LYCKA TILL!

<3

2012-01-10 @ 20:46:04
URL: http://liifeasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback