Mot Hagsätra :)


Hoppas ni har  sovit gott!! :)  Vakna för nån timme sen. Har precis duscat, just nu sitter jag i köket och äter frukost/ lunch^(a)... Efter maten ska jag dra hem till mamma i hagsätra, skulle göra det igår men istället träffade jag mina bröder....  Ska försöka uppdatera hos mamma, annars blir det ikväll när jag är hemma... Men aja ni får ha det såå beaast och vi hörs lite senare daa.







Postat av: Gabbi

Sv: Vsg och tack sötis! Kraam =D

2012-01-29 @ 14:56:23
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem bor du hos om du inte bor din mamma o vem bor din lille bror med och dina andra syskon?

2012-01-30 @ 08:16:47
Postat av: Anonym

Vem bor du hos om du inte bor din mamma o vem bor din lille bror med och dina andra syskon?

2012-01-30 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback