GODMORGON GENTE LOCA ! ♥

Vakna för en stund sen. Just nu sitter jag vid köksbordet med mina syskon och äter frukost.
Har inga planer för idag, ska bara ta det lugnt hemma... Vi har fått en ny soffa, Det finns ingen bättre känsla än att ligga där och bara slappna av framför TV:n... Såå fuckiing sköönt !!!  Kärlek til soffan  min blivande man... Skolan imorgon dåraa, vissa började skolan idag, jag börjar imorgon... :) Längtar hihi!  ♥ Shiiet vad jag har saknat skolan !!! :O De var juu ändå fuckiing rutten  lov!!!
Lilla söta jag 

Härlig stor soffa ! 



Postat av: Anonym

sjukt fiin soffa. Vart är den ifrån? hur mycket kostade den? :) tung bogg <3

2012-01-09 @ 12:07:01
Postat av: Anonym

Varför är duu så sööt? änskar jag var lika söt wallah :(

2012-01-09 @ 12:09:18
Postat av: linda

Hej undrar bara vart du köpte din mössa? :) du är fan sjukt sööt, din blogg äger kisses o alla de där. kram <3

2012-01-09 @ 12:14:05
Postat av: lissa

älskar soffan ! ska be mina föräldrar köpa en likadan fan

2012-01-09 @ 12:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback