GODMORGON GENTE LOCA !

Har ni sovit gott?!?! :) Sjäv kunde jag inte sova så jag dygna. Nu är jag sjukt trött, vill bara kasta mig i sängen och somna på sekunden... Men om jag går o lägger mig nu kommer jag vakna  skit sent och sova bort dagen, vilket jag inte vill... Idag ska jag åka till hagsätra hem till mamma. Har inte varit där på länge, och jag saknar de soom faan ! De lördag, vad ska ni göra idag sötnosar?! Jag vet att vissa av er ska ut och supa och göra stan osäker ikväll!!! Typiskt ungdomar haha... ^^ Men aja nu måste jag duscha och sedan äta något gott.


Margareta blir misshandlad av Jordin och Amir...
Stackarn! Ingen tjej vågade hjälpa henne hahah...^^
Lägger upp flera bilder lite senare.  Vi hörs sen daa...  Puss<3

Postat av: amyoandrea

fin blogg du har! länkbyte? :)

2012-01-28 @ 14:02:13
URL: http://toxfox.blogg.se/
Postat av: Anonym

men slog de henne? kunde nt hjälpa henne? tycker synd om henne :)

2012-01-28 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback