Fuck rubrik !♥

Kom precis hem från farsta, är såå fuckiing trött... Jag har varit så upptagen idag att jag inte kunde blogga. Vaknade runt halv ett, fixade mig snabbt sen drog jag t jordbro och mötte Rakan, Moses och hans lillebror. Vi drog sen t farsta, chillade där lite sen gick vi hem till Moses  flickvän. Efter några timmar kom Magal, Monik och en tjej. Vi lagade mat och hade riktigt soft.. Tog några bilder, lägger upp de lite senare. Puss <3


Postat av: sara L

sjuuukt sööt kvinna !:O ge mig dina ögon faaan

2012-01-09 @ 00:41:08
Postat av: Anonym

Du är så vacker Isabellle ! <3 Vad hände med modell grejen? du borde verkligen bli modell. hoppas du kommer in. puss <3

2012-01-09 @ 12:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback