.



någon
om Ni skadar ingen förutom er själva med erat hat....:
Är du tsm med Kevin? :/ är inte han typ Magals ex? om jag har förstått rätt så är du och magal väl vänner. eller?

- Neej jag och Kevin är inte tillsammans, vet inte ens varför folk tror det... Exakt, han är Magals ex så varför skulle jag bli tsm med min kompis ex... :S


tatiiana om bildeer...:
fina bilder ooch bloggen länkbyte ??

matilda om bildeer...:
länkbyte?:)

Natta om ....:
Va tung stil du har, riktigt fin e du oxo :) Vill du göra länkbyte? :)

- Visst. :) Säg till när ni har länkat mig, så länkar jag er... Puss  <3

Anonym om Äntligen fredag !:
Har du börjat blogga här igen? :) 
Vad hände med den andra hehe.. Ni var sjukt roliga hahaha.. Men bra att du har börjat blogga igen, då har jag något å läsa :) Sjukt fin bild på er. :)

- Hahah aa jag har börjat blogga här igen. Så fort jag lämnar min blogg börjar jag sakna den, och såklart er också.. XD hihi <3

Anonym om Kom hem för en stund sen. Just nu sitter jag i köket o äter nudlar.mm. :) Fick sluta 2 timmar tidigare eftersom min engelska lärare är sjuk.. :') Krya på dig Camila <3 Världens bästa och snällaste lärare.. <3:
din blogg är fet, keep it. Var köpte du ditt halsband? den är fetttttt <3

- Gjorde den själv, på gården när jag hade tråkigt...

Pet om Ni skadar ingen förutom er själva med erat hat....:
Tja! Varför har du aldrig frågestund? Tycker du det är jobbigt att svara på alla frågor?

- Jag vet inte, har aldrig tänkt på det... Njaa... XD

Aroon om Okej folk börjar troo för mycket nu... -.- Neej jag och Kevin är inte tsm. Han är min bästa vän och dessutom är han en "SORRY GIRLS IM GAY" !!! Ta reda på sanningen först innan du/ ni går runt o ändrar på hela storyn!:
Gillar du fortfarande Stoffe?

- Neej. :)

Malin om Jag Tror jag är kär ..:
ISSAAAAA snälla kan du svara på vart underkläderna är ifrån? PUSS <3

- Här :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback