Det är fredag idag ! Känn er fria !! :D

Hur mår ni mina bebiisar!? Själv mår jag super braa! Jag har precis vaknat och ska snart gå duscha, fixa mig och äta frukost... Orkar inte gå till skolan så jag stannar hemma idag... Nej jag skolkar inte, mina föräldrar vet det... Idag kommer ju Kevin hem, och då ska jag och hans kompis åka upp till Arlanda och möta upp  honom.. :D Där efter ska vi åka hem till han och chilla där, han måste berätta allting, exakt allt om Italien. Fick en kommentar "om jag o Kevin är tillsammans"? Hahahaha hoppas personen drev. Nej vi är inte ihop, jag vet att vissa människor tror det. Men nej han är som en storebror även fast han bara är ett  år äldre än mig. Aaa nu vet ni !!! :D Vad ska ni göra idag då sötnosar??!  Det är juu fredag !!! :D

Postat av: Beatrice

DAGENS BLOGG TÄVLING!

Drar 3-5 vinnare varje gång så det finns en större chans att just du vinner =)

Dagens blogg tävling är igång nu, så passa på att anmäl dig, läs hur du gör för att ha större chans att vinna :) Vinnaren utses när 50 st är med och tävlar! =)

Anmäl er där,läs & följ reglerna för att ha en chans att vinna!!

http://beahedvind.blogg.se/2012/january/vinnarna-ny-omgang-i-dagens-blogg.html#comment

2012-01-13 @ 10:52:14
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback