Dåligt uppdatering... Ja jag vet! :/ Sorry...

Har inte haft tid o blogga... Efter skolan åkte jag till mammas firma och köpte en ny plattång som jag snackade om igår... Därefter åkte jag till handen och mötte Moses, sedan gick vi till gården... När gården stängdes drog vi hem till han. Vi kollede lite på MTV sen somnade båda... Vi vaknade av att min mamma ringde o undrade vart jag var. Sedan gick vi till gården igen och gjorde pärlplattor och så... Kom hem för inte så länge sen. Just nu äter jag middag :P ^^... När jag har ätit klart ska jag gå lägga mig o kolla på paradise hotel-Norge... Slänger upp ett inlägg innan jag går och sover... :)


Postat av: Emma

Fint halsband ! :)

2012-01-31 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback