Ångest....! :(

Hur kunde allt bli så fel så väldigt fort? Inte lätt att vilja mer, vad har jag gjort? Jag trodde jag valde rätt, det verkade så. Så blev allting upp och ner och nu känns det som ingen annan gillar mig, jag har pajat allting igen. Har ingen ide om hur jag ska fixa de. Det gick så fort, det blev så fel. Vill bara ta tillbaka allt. Allting flög så fort iväg.  Kan det bli som det var förr? Det var så mycket bättre förr! Nu går allt bara runt och det blir bara bull oavsett hur jag gör. Trodde jag visste vad som var rätt för mig. Fattar inte varför jag ska vara så feg. Jag vet ju vad jag vill, men vad hjälper det när jag alltid gör det motsatta? Trodde jag  visste helt vad var rätt och vad var fel. Allt det är förbi nu är det en ny tid. Åååh hur kan allt bli så fel på bara några minuter, det gick såå fort. Kan inte fatta det!!! Det känns nästan overkligt... Vill bara ta tillbaka allt...!!! -.-

Postat av: Linnea

Finns om det är något ♥

2012-01-12 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback