Svar på fuckiing kommentar !

Anonym.
"Älskar hur du härmar Pim så jävla mycket hela tiden, varför härmar du ist för att bli inspirerad? Allt som man ser på hennes bloogg ser man på din blogg också. Tjejen skaffa dig ett liv seriöst""Det var Pim och Wilma so skulle sälja pärlplattor på hennes blogg helt plötsligt har du börjat med det. Och från ingenstans lärde du dig va swag var?

- Föörsviin snabbt från min blogg, är duu fuckiing seriös eller? Vem tror du Pim är som folk ska runt och härma?!! Driver du eller vad... Tror du hon är gud som skappar saker eller vad fuck tror du ens?? Du är faan någon som inte vet ett skiit men ska ju leka att du vet allting liksom... Fråga Pim själv, innan hon ens börja klä på sig sådär hade jag redan min egen stil och varför skulle jag härma henne? Asså du är helt blåst ur hjärnan tror jag. Det verkar som att du inte vet ett skiit, för annars skulle  du faan inte kommentera massa skiit som att du vet exakt allting. Frågan är om du ens känner Pim, eller är du bara en som vill bli älskad av den du avgudar? hahahah vad är det du ser på hennes blogg som du sen ser på min blogg,?! Svara på min fråga så att jag vet vad du snackar om för just nu fattar jag NADA... :) Och vart ser du att jag säljer pärlplattor?!! Nej gumman nu är du ute och cyklar, på riktigt asså... Och om jag nu skulle sälja pärlplattor så har det ju ingenting med  dig, Pim eller Wilma o göra, det är ju något man vill själv men jag tror inte jag vill sitta och göra pärlplattor för att sen sälja. Om man vill ha pärlplattor kan man lika gärna göra själv, det lika onödigt eftersom de går lätt sönder och det är slöseri med pengar.  Jag skulle aldrig köpa pärlor,  jag gör de gratis på gården och det är liksom populärt där, folk sitter ju och gör pärlplattor, båda killar och tjejer. Så om du nu menar att jag härmar Pim för det då tror jag att du menar att alla som håller på med det härmar henne och att det är liksom hon som har kommit på det eller vad? :) Jag har ingenting med swag och göra men om du tycker jag har swag så som många tycker så tackar jag jätte mycket :) men min stil är långt ifrån Pims stil och båda jag och hon vet det... Jag är nöjd med min stil därför tycker jag att det hade  varit onödigt och tråkigt att härma någon annan...  Och säg inte till  mig att jag ska skaffa mig ett liv, dessutom i min egen blogg, är du seriös eller? Du hade ju inget liv därför valde du ju att kommentera min blogg eftersom du inte hade något bättre för dig. Jag svarar inte på kommentarer längre, så gumman va glad över att jag la min tid på din kommentar och jag hoppas verkligen att det var värt det och att du sen  kan gå och skaffa dig ett bättre liv själv... Tack för mig.... :) <3

PUSS OCH KRAM

Postat av: frida Nyburg

Ska spela match ikväll:)



Ska du se melodifestivalen då?



kram Frida

2012-02-11 @ 17:46:37
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej,

Vad gör du nudå? ^^

2012-02-11 @ 17:56:21
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jag gör inte mycket :P

gjort idag?

2012-02-11 @ 18:30:09
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Pimpiina

LOL

2012-02-12 @ 18:19:14
URL: http://pimpiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback