Och så är man i Stockholm igeen ! XD

Heej alla söta !!! Snacka om att jag har saknat  bloggen ! Var ju i Mjölby med tjejprojektet, vi hade jätte kuul ! Folk där var jätta gulliga och trevliga mot oss...  Alla hade sovsäck och underlägg med sig, vi sov på deras gård. Sanningen: jag har aldrig varit på en sådan livlig gård förut... Deras dialekt var såå bääst !!! Hahahahah det mest roliga är att de ikke visste vad dancehall är hahahhah jag bah "WTF är ni seriösa" !!!! HAHAHAH...  Det fanns en tjej som visste, men det är bara för att hennes bästa vän bor här och hon går på dancehall.. :)  Deras kebab smakar ikke alls kebab, o kebabsåsen var typ rosa eller något :/ Själva kababen såg ut som små köttfärs klumpar.... Meen aja vi hade sjuukt kul iaf, det viktigaste är att människorna var trevliga och vi lärde känna varandra snabbt...  Helt jävla fantastiskt... :) Jag är ju oftast så älskad, självklart älskade de mig... hihi XD
Vi tog jätte många bilder, lägger upp de så fort jag ser några på fb !!! :D  Jag är såå fkn trött. Ska ta mig en dusch nu och sedan äta något gott, om det finns da...
Aja sötnosar ni får ha det såå beasst o vi hörs lite senare, om Gud vill daa... XD


Snacka om att jag saknade min sääng som faan...










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback