Hej alla söta, fina, trevliga underbara läsare !!! :D

Hoppas ni mår super braaa, som jag.  Sitter hemma och gör nästan ingenting. :)  Jag har inte gått till skolan idag för att jag inte orkarde gå upp ur sängen. Jag har precis vaknat och jag slutar kl 1... Jag vet inte hur jag ska förklara det här till min mamma, kaooos! Vad ska jag göra idag? :/ hmmm idag ska jag till Haninge centrum och byta min "alla hjärstans dags present från mamma". Av pappa fick jag pengar, de va bra de. :D Därefter ska jag till gården och chilla där med Moses. Just nu äter jag frukost, om en timme ska jag börja fixa mig.... Ska försöka slänga in ett inlägg innan jag drar ut.

Fuck it ! Ignorera min stökiga bakgrund...^^ Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback