HEEJ BLOGGEN !


Kom precis hem från gården... Förlåt för så dålig uppdatering hehe. Har inte gjort så mycket idag. Efter skolan drog jag och Moses t subway i handen och köpte två hel tonfiskmacka ( 30 cm) och sen drog vi till gården och käkade där... Vilka tjokiiisar fatta!!! :O Imorgon är det fest på gården och jag ska jobba daa, därför var jag tvungen och hjälpa till och fixa och så, det är också därför jag inte kunde blogga. Im sooo sorryyyyy ! Men aja hoppas ni mår bra för det gör jag. Nu ska jag och ta mig en varm dusch och sen gå och lägga mig eftersom jag ska sova över hos en kompis imorgon och vi ska typ dygna tjooooooohoooooo !!! Hahah Godnatt och sov gott mina bebiiiiiiiiiisar !!!!!!!!! Älskar eeeeer mest av alllllllllllt, pöööööööööööss på er med!! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback