Heej alla sötaaa...

Jag har precis vaknat. Just nu sitter jag i köket med min storebror och äter frukost... :)
Efter det ska vi spela UNO, jag kommer såklart vinna som vanligt :) Nu fattar jag varför jag har vart så arg de senaste dagarna, jo det är för att  min mens var på väg och nu är den här... Jätte kuuul -.- Jag har såå jävla jobbig mensperiod, då är jag typ arg hela tiden... Ibland går jag inte ens till skolan/ut föör att inte göra någon illa... Asså det är helt sjuukt jag blir arg på allt och alla, tro mig det är inte kul.. -.- Hittade några bilder från Mjölby, lägger upp de sen... Men aja nu ska jag försöka vara lite social här...  Hörs sen daa.
Puss <3




Postat av: frida Nyburg

svt.se tror jag



kram FRida

2012-02-12 @ 12:08:39
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Hoppas du får en fin söndag! :)

2012-02-12 @ 12:41:50
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback