Finns det något...

Hur bra man än har det när man är borta är det alltid lika skönt att vakna hemma i sin egen säng! Borta bra hemma bäääst ! :).... Hur mår ni sötnosar?! Själv mår jag sådär, har mycket o tänka på just nu... Men oroa er inte, det blir bra snart... :) <3  Vad ska ni göra idag daa? Jaa det är en söndag och jag vet att många av er hatar söndagar och ni veet att jag hatar söndagar meest. Inte för att det är skolan dagen efter, nej nej... Utan för att det är en trist dag, det finns nästan ingenting o göra på söndagar om det inte är sommar daa... Men aja vi måste ändå acceptera läget och inse att så kommer det att vara hela livet... Idag ska jag iaf hem till en bror med Jenny och Moses och äta mat (benachiin), faaan vad jag älskar maten!!!! Vi ska chilla fär lite och därefter ska jag hem och plugga...  Ligger lite efter igen. Inte för att jag inte har vart i skolan utan för att jag inte jobbade på lektionerna, satt och snacka istället för att plugga...  Nu ropar morsan, måste gå och hjälpa henne med frukosten... Hör av mig lite senare. Ha det bääst så länge då mina underbara läsare. Bless !!! <3
I fredas <3
...skönare än att vakna upp i sin egen säng?... :)


Hur bra man än har det när man är borta är det alltid lika skönt att vakna hemma i sin egen säng! Borta bra hemma bäääst ! :).... Hur mår ni sötnosar?! Själv mår jag sådär, har mycket o tänka på just nu... Men oroa er inte, det blir bra snart... :) <3  Vad ska ni göra idag daa? Jaa det är en söndag och jag vet att många av er hatar söndagar och ni veet att jag hatar söndagar meest. Inte för att det är skolan dagen efter, nej nej... Utan för att det är en trist dag, det finns nästan ingenting o göra på söndagar om det inte är sommar daa... Men aja vi måste ändå acceptera läget och inse att så kommer det att vara hela livet... Idag ska jag iaf hem till en bror med Jenny och Moses och äta mat (benachiin), faaan vad jag älskar maten!!!! Vi ska chilla där lite och därefter ska jag hem och plugga...  Ligger lite efter igen. Inte för att jag inte har vart i skolan utan för att jag inte jobbade på lektionerna, satt och snacka istället för att plugga...  Nu ropar morsan, måste gå och hjälpa henne med frukosten... Hör av mig lite senare. Ha det bääst så länge då mina underbara läsare.
Bless !!! <3

I fredags <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback