Ett sista inlägg för denna dagen ;)

... Idag blev det inga bilder, men jag lovar att lägga upp några imorgon... :) Jag har iaf haft en chill dag och hoppas att ni också har haft en underbar dag, :) Såhär har min dag varit, vaknade av att mobilen pippade "ett fucktap sms från Monik" som jag blev upprörd av... Men aja det har löst sig nu så det är bara att glömma... Sen gick jag och duscha, fixade mig lite sådär och  gick till köket sen... Åt frukost med min storebror och bloggade lite. Efter några timmar kom mamma in i mitt rum och frågade om jag ville hänga med henne till Haninge centrum... Jag följde med henne eftersom jag inte hade bättre för mig ändå, SÖNDAGAR SUUGEER !! Vi köpte nästan ingenting. Kom hem runt 5, sen åt vi middag och därefter satt jag och kollade på " TOP MODELL SVERIGE" och glömde att lägga upp bilderna daa... Just nu sitter jag och laddar ner några portugisiska låtar till min mobil " Ai se eu te pego osv... Måndag imorgon, har inga planer alls. Menmen jag tar dagen som den kommer... :)



Lyssna och njuuut. Godnatt och Sov gott nu sötnosar... :)

Postat av: Nadja

Ja det var skoj. =)

2012-02-12 @ 20:07:14
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: fanny jönsson

sv; jag med :D

2012-02-12 @ 20:14:46
URL: http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback