Din dröm, min verklighet !

Jag älskar att göra bra ifrån mig.
Att pressa mig själv och se hur långt jag kan gå.
Ibland faller man platt.
Men Ibland når man oanade höjder. :)
Förr hatade jag skolan.
Sen bestämde jag mig för att jobba hårdare.
Till min förvåning gillade jag det.
Och det började gå bra! :)
Just nu sitter jag och pluggar.
Varför var det ikke såå lätt och roligt att plugga förr???
Nu känns det bara som ju mer man pluggar hemma desto roligare blir skolan.
Och att ha världens bässta skolkamrater gör verkligen allting ännu roligare och lättare för en.

I love my life ! XD

Postat av: Anonym

önskar jag kunde gilla skolan lycka mycket som dig :( behöver också plugga ganska mycket för att komma in i gymn... med det e bara jobbigt !

2012-02-05 @ 23:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback