Dålig uppdatering ! Ja jag vet! :/ Sorry gaysss...

Kom precis hem från träningen... Är sjuuukt trött...
Just nu sitter jag i köket med morsan och  äter.
Efter ska jag gå duscha och kanske gå lägga mig efter att jag har duschat.
Imorgon efter skolan ska jag till frysen och hämta THE WAVE BILJETTER, SÅÅ KÖÖP ERA BILJETTER AV MIG.
Därefter ska jag åka till jordbro och mötta Jenni och tjejerna, vi ska tränna lite sen ska vi på bio...
Shoo Bre premiär imorgon, vilka ska kolla på den?!!!? :) Kommentera gärna vilken bio och tid.. =)
BLESS

Postat av: Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

sv: det är sjukt snyggt :D

2012-02-23 @ 22:43:08
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback