Back on track ♥

Har varit jätte sjuk de senaste två dagarna, därför har jag ikke orkat blogga alls... Jag har legat i sängen för det mesta, jag har ikke varit i skolan i två dagar först idag... Om ni undrar så mår jag lite bättre...  Just nu äter jag muffins.  Imorgon åker jag och några tjejer från gården till Mjölby och vi ska vara där under helgen.  Ska snart till garasen och kolla om Andreas sovsäck ligger där, hittar inte min så måste låna hans... Om typ en timme ska jag dra till gården och chilla där lite, har inte varit där i två dagar... Svarar på några kommentarer senare ikväll... Nåja ni får ha dt såå beaast, uppdaterar mer lite senare... Byee såå länge daa <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback