Hej Bloggen ! Jag vill bara säga att jag älskar er !

Försökte videoblogga men min dator är typ fuctap, allså ljudet. Man hör inte så mkt venne vrf. Men skiit samma nu blev jag tvungen att skriva fast jag inte orkade, ska fråga min mamma om vi kan åka och byta till en annan dator som har bättre ljud osv. Vad ska ni göra idag, själv ska jag bara chilla i vendelsö.  Snart är det nyår funderar på att vara här i jb när klockar slår 12 sen ska jag dra på en fest i hallunda hos min tjejkompis kille. :) Vad ska ni göra på nyår, ni som bor ii haninge om ni vet fest i närheten skriv t mig på fb är ni gulliga. :D
Aja  ni får ha de bääst än så länge såå hörs vi mer lite senare <3                    
 
Hahahah min nya eltandborste ! :) 
 
                                                                              


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback