Svar på kommentar !

-anonym: hur kan du säga att du e bi sen lägger du upp där det står min prins ??? undrar
 
Sv: Gumman det var en kompis som skrev det där om att jag är bi osv. Och om man är bi betyder det att man gillar båda tjejer och killar. :) 
 
-anonym: vem e din kille? :)
 
Sv: Jaduu sånt där är privat. :)
 
- anonym: du är så vavker. var köpte du tröjan? :)
 
Sv: Min Obeytröjan är från OHIO i stan.
 
Therese Björkman: kolla gärna mitt senaste modecollage :)
 
Sv: Tjaa, jag kollar så fort jag kan. puss <3
 
-blogga mer kvinna går inn varje dag för att sen om du har bloggat men det har du icke
 
Sv: Hahahha sorry, var lite upptagen då, men nu bloggar jag ju varje dag. :)
 
-Frida: Vart är Jack Daniels tröjan ifrån? :) 
Du är sjukt finoch har en bra blogg!
 
Sv: Den är från OHIO I STAN, AFFÄREN LIGGER VID PUNK SHOP <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback