Rihanna i Sverige igen !

Rihanna kommer t Sverige igen, omg jag läääängtar som han. Någon som vill gå med mig. Skriv på fb om du älskar rihanna ! :) Asså neeej jag bah dööör för Rihanna ! Hennes konsert är liksom ett måste or die!
 
Rutten lördag och ännu en rutten söndag också? Vad gjorde ni igår, själv var jag ute med Ami och Rohey en stund. Sedan åkte jag till skogås och chillade hos Amy med Frida.B. Efter några timmar gick vi ut och möte Dishan och några andra. Jag åkte sen tbx t jb och möte min bebis och hans kompis och chillade med de ute halva natten. Gick och la mig ganska sent, därför vaknar jag nu. Vad ska ni göra idag då? Asså jag hatar söndagar det finns typ inget å göra.
Men im0rgon blir deet fieestaaa ! :)
Jag älskar nyårsafton, ;) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback