God Morgon Gente Loca !

Vakna för en stund sen. Ligger nu i min säng och tänker på my life. :) Ärligt om jag säger att jag har gått igenom hemska saker under mitt 17 års tid i världen, då syndar jag. Vad har jag liksom gått igonom? Att jag ramlade ner för trappan när jag var liten och bröt benen, att jag har varit tvungen och flytta runt för att jag inte tål min styvpappa? att jag drack 4 flaskor cider när jag var 13 och blivit hemkörd av polisen? Att jag har känt mig tvungen att baxa bara för att mina vänner gjorde det? För att jag valde fel gäng?  Asså hahahah det är sånt jag gick runt och skämdes för, jag har inte haft några svåra tider i mitt liv. Att min morsa blev alltid sur för allt jag gjorde, är normalt, det ingår i paketet.  Och nej det var inte bra saker utan sådana onödiga saker som man trodde var coolt...  Men ärligt talat när man är ung ska man göra lite dumma saker som du kan skratta åt när du blir äldre och berätta för dina barn och barnbarn. Ingen luffar for life, någon gång tar det slut, sådär som det har tagit slut för oss. Idag har jag inte ens kontakt med någon av alla 50 pers man hängde med på plattan. Vad hände? Ju alla har växt ifrån det här. Snart är alla myndiga, de flesta är det redan. De som  stannade kvar på plattan är de som föddes där och tänker dö där, vi kallar de riktiga plattan tuggare, såna som aldrig tänker svika den som en gång var våran andra hem. Idag känns det konstigt att gå förbi plattan och se alla söta barn som tagit över efter oss, 11 år och röker, shiiit vart är plattan på vägen. ?!
'
Trött cheey.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback