Back on track ! :)

Tjeenniis pennis ! Har ni saknat mig? :) Jaa jag har soknat er med mina älskade läsare, därför kände jah för att börja blogga igen och dela med mig lite av mitt underbara egoliv. :D Aja kom precis ut ur duschen, ligger och väntar på monesha och M****, ni som tror att ni vet vem det är kan ni ju gissa er fram. :) Har också städat mitt rum lite, den brukar inte vara lika stökig längre, eftersom jag har bestämt  mig för att städa varannan dag, smart vaah vaah.. :P Nej nu ska jag inte skriva en bok om min lilla astråkig dag. Förresten HOPPAS NI HAR HAFT EN RIKTIGT GOD JUL OCH MELLANDAGSREA. HAHAHAH HÖRDE ATT FOLK KRIGADE SOM DJUUR I STAN, FAAN ATT JAG MISSADE DET. -.- NEEJ NU BLEV JAG LITE LACK. PUSS PÅ ER MED OCH SÅ HÖRS VI LITE SENARE DÅÅRAA <3
 
 
                                                                                                                          XoXo La Isabelle Pereira


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback