Värdinna för Make up store!

Goddag Goddag sötnosar!!! Ligger i min säng just nu och kollar på gamla Basementalily Battles. Nej jag gick inte t skolan idag pga trötthet... Vaknade helt slut så jag kände för att skippa skolan, plus så regnar det såå jävla mycket att tanken att gå ut gör mig deprimerad... Har ingen ork alls... Måste tvätta och städa mitt rum snart... Jusste det är fredag idag, vad ska ni göra då mina små kycklingar? Själv har jag inga planer för idag, hoppas jag hittar på något lite senare då... :) Jusste jag har fått jobbet som värdinna för Make up store den 12 sep. :) Kommer få en sminkväska värde 4000 kr!!! :) kommer köra en tävling här på bloggen och den som vinner får den!! :) håll er uppdaterad!!! Peace ! 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback