Vaken och helt slut...

Asså helt seriöst är det bara jag som kan lägga mig fett sent med ändå vakna tidigt? Asså vad kan det bero på?  Kan det vara sjukdom? Eller är det så gud har gjort mig?? :S För vissa går ju och lägger sig sjukt sent och sedan vakna kl 3/4 medas jag vaknar 9/10.... -.- Jag vill också kunna sova länge, det är sköönt ju. Just nu är jag sjukt trött men kan ej somna om. såå sjukt! Om några timmar ska jag åka t centralen och möta upp Monesha som kommer idag från Miami, har saknat henne så jävla mycket. :D
Förresten på on onsdag nästa vecka måste alla på 08 då kommer mina fina kompisar uppträdda, de är såå himla gryyyyma... So be there. ;) Och om ni ser mig på 08 får ni gärna komma fram och hälsa, som sagt jag bits inte hahah jag är ju världens snällaste och gulligaste bloggaren...XD
 
För några dagar sedan :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback