Stockholm Pride...

Godmorgon mina små kycklingar !! Hoppas ni mår bra, själv mår jag super bra... Har haft en nästan underbarar kväll också, kom hem runt  2, duscha och så gick jag och la mig direkt efter... Det har varit lite sådär dåligt uppdatering på bloggen, det är för att jag glömmer och blogga ibland.  Men föröska komma ihåg hahaa... Vad ska ni göra idag? Själv ska jag till mamma och hämta mitt kort och sedan och sedan ska jag på Pride i stan, finns det någon där ute som ska dit? Jag vet att de flesta av mina läsare vågar inte komma fram och hälsa  för de tror att jag ska dissa de, om ni ser mig idag så är det bara och komma och hälsa på mig jag bits inte hahaha... Men Hoppas att vi ses där, nu ska jag upp och hoppa,  ha det bra så länge så hörs vi lite senare... Puss och kram :)
 
Lilla söta jag på väg hem igår helt död... :)
 

Postat av: Dennis Alexis

Ha så kul på Pride! Wish I was there. :)

2012-08-04 @ 16:05:22
URL: http://dennisalexis84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback