Ny header och bakgrund... :)

Hade sjukt tråkigt så bestämde mig och göra en ny header till bloggen eftersom jag var trött på den förra... Den blev inte världens finaste menmen, såå bra är inte jag heller... Vad tycker ni om den, kommentera gärna... Monik (min twiin) kom tillbaka idag från Jamaica, fan vad jag har saknat henne. Vi chillade med henne lite i hennes port sen var hon tvungen att gå upp igen. Min älskling Monesha kommer imorgon från USA då ska jag och några andra åka till centralen och möta upp henne, hur gulligt är inte det liksom? XD Kate som är i spanien kommer hem på tordag då är alla i Sverige, så på fredag blir det tjejkväll hos mig med film och massa sexsnacka som vanligt hahaha... Men aja klockan är mycket nu, ska gå lägga nu typ så att jag kan vakna lite tidigt imorgon... Vad ska ni själva göra imorgon? :D Jag ska nog chilla galet med Monesha för jag har saknat henne såå obeskrivligt mycket. :') Ha en sköön natt så hörs vi imorgon.... Puss och cramzz <3
 
Real Twiiins <3

Postat av: Anonym

Din header blev sjuuukt :) vart köpte du din jacka? har letat överallt så svara snälla :)

2012-08-08 @ 03:25:21
Postat av: Anonym

snyggt för att vara nybörjare :) din stil gör hela headern. <3 älskar din blogg. ge aldrig upp. puss

2012-08-08 @ 03:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback