Jag behöver...

...inga falska vänner längre, killar som krossar ens hjärta, pengar eller något liknande så länge jag har en stor familj, en underbar lillebror Jireel Lavia Pereira som tror på mig, gratis skola och min modellkarriär som kan ge mig en ljusare framtid... ♥ Skolan börjar snart och allting börjar på nytt.... Har sökt till en ny modellagentur, det går jätte bra, om ungefär 3 veckor får jag en egen modellportfplio, det saknas bara bilder eftersom jag inte vill ha mina gamla bilder utan nya. Morsan ringer Megan idag för att boka tid till fotografering och sånt. :D Får 8 bilder som jag får lägga upp på bloggen, vilket jag kommer och göra. Inte så långt kvar till träningen för Miss Africa Crown 2012 heller, tiden går foort assåå.. :D Ser verkligen fram emot att uppleva det igen, hoppas det blir lika kul som när jag var liten, Jag kom typ 2an då och fick nästan lika mycket presenter som hon som kom 1an till skillnad från 3an... :D Hahah kommer ihåg att min mamma gjorde väärsta festen efter det där. :D Om jag inte vinner i år gör det ingenting, det viktigaste för mig är att jag får representera mitt land som ingen annan har gjort förr. Det finns ju nästan inga angolaner i Sverige så ingen har nånsin represeterat Angola först i år, är likson sjuukt glad över att vara den första i Sverige som representerat Angola ! :D Det kommer ju bli MINE FOR LIFE för alla Angolaner i Sverige, hur det än går så är jag ändå säker på att de kommer vara stolta över mig oavsett vad... :D 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback